Home staging, inspiracja /

Home staging Warszawa – nowa moda czy absolutna konieczność?

Home staging

Nowy trend w home staging’u

Wbrew pozorom home staging nie jest tworem ostatnich lat. Choć w Polsce jest absolutną nowością, to u naszych sąsiadów zza oceanu praktykowany jest od dawna. Czy to kolejny trend na rynku nieruchomości, czy może niezbędne narzędzie w rękach pośredników?

Czym jest i co oferuje home staging?

Home staging to szereg zabiegów kosmetycznych przygotowujących nieruchomość do sprzedaży. Jego celem jest uwydatnienie zalet mieszkania i ukrycie ewentualnych jego wad. Lokale po home staging zyskują na wartości i sprzedają się o wiele szybciej niż te, w których zabiegi takie nie były przeprowadzane. Ponadto profesjonalnie przygotowana oferta zyskuje dużo większe zainteresowanie wśród kupujących, zmniejszając im jednocześnie pole do negocjacji ceny. Trudno bowiem będzie potencjalnemu nabywcy doszukać się wad, skoro zostały one ograniczone do minimum dzięki zastosowaniu rozwiązań sprawiających, że ewentualne defekty stają się atutami oglądanego lokalu.

Warianty home stagingu na przykładzie znanych projektantów (jedno mieszkanie 3 możliwości aranżacji)

design: Hans Blomquist  |  Mikael Beckman  | Tina Hellberg

Wzrost wartości, spadek czasu potrzebnego na sprzedaż mieszkania czy też domu

Każdy z nas urządza swoje mieszkanie kierując się własnym gustem i możliwościami finansowymi. Wiadomo, że o gustach się nie dyskutuje, ale zamierzając sprzedać swoje lokum powinniśmy spojrzeć na nie oczami kupującego. Czasami wystarczy kilka prostych trików, aby przeciętne pomieszczenie stało się wyjątkowym. Zadaniem projektanta podczas przeprowadzania takich zmian i konsultacji jest wykorzystanie jak największej liczby przedmiotów znajdujących się już w pomieszczeniu oraz dodanie kilku zgrabnych dodatków w celu uzyskania nietuzinkowego efektu końcowego. Niekiedy przemeblowanie, zmiana oświetlenia, powieszenie nowych firan czy dodanie świeżych kwiatów może zdziałać cuda.

Następnie przeprowadza się krótkie „szkolenie”
klienta mówiąc mu, jak powinien rozmawiać z potencjalnymi nabywcami.

Rozwiązanie idealne

Wygląda na to, że home staging jest zwyczajnie kolejnym trendem i  świetnym narzędziem marketingowym. Pozwala wydobyć wszystkie superlatywy lokalu i sprawia, że wygląda na maksymalnie atrakcyjne i wartościowe w oczach oglądających. Wiadomo, że na wartość mieszkania wpływa wiele czynników, takich jak jego położenie czy rozwinięta infrastruktura, lecz bezsprzecznie można stwierdzić, że atrakcyjne wizualnie lokale sprzedają się tak samo dobrze jak te ze świetną lokalizacją.

Zobacz także:Urządzanie mieszkania pod wynajem


Skorzystaj z naszych usług.

Umów spotkanie/ konsultację.


 
The Architect Interior Design

The Architect Interior Design

Architektura i aranżacja w Warszawie http://thearchitect.pl/o-nas/